Do końca publikacji: 14 dni i godzin 22
Miejsce pracy: Poznań
Key Account Manager
Key Account Manager
Rejon działania: cała Polska
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Rozwój sprzedaży w Polsce, pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów.
- Realizacja celów ilościowych i jakościowych w oparciu o KPI.
- Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży.
- Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów dla asortymentu firmy m.in.: sieci w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, dystrybutorzy, klienci HoReCa.
- Odpowiedzialność za pozyskiwanie i negocjacje warunków z klientami.
- Współpraca z całym Działem Handlu i Marketingu w zakresie: realizacji pozyskanych kontraktów, obsługi klientów, nadzorowania i kontroli nad wynegocjowanymi warunkami, wszelkimi sprawami dotyczącymi sprzedaży.
- Gotowość do pracy z klientami pracującymi na podległym rejonie.
- Współudział w tworzeniu strategii firmy.
Wymagania:
- Znajomość rynku FMCG – żywność.
- Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy.
- Pożądane min. 3 lata pracy z klientami w/w typu.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, otwartość, umiejętność rozwiązywania trudności, nastawienie na wynik i na osiąganie celów.
- Umiejętność ofertowania i nadzoru nad ofertami.
- Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, Power Point.
- Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty itp.
- Zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność, profesjonalizm, elastyczność i inicjatywa w działaniu.
Oferta:
- Praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
- Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
- Dodatkowe benefity: karta sportowa, opieka medyczna.